Літні вечори (і ночі) - час на бойовики й еротику

Літні вечори (і ночі) - час на бойовики й еротику

П’ятниця, 6 серпня 2004 р. /  7 сторінка

Першi 9 1/2 тижнiвХоча ведучий «Телекомпаса» дочекався відпустки, це не означає, що він перестав дивитися ТБ. А оскільки на відпочинку, якщо ти - не турист, нема проблеми із раннім вставанням, то дивишся усе і до глибокої ночі. Вночі наше телебачення показує здебільшого пересічну еротику на противагу пересічним бойовикам, які вона показує переважно вдень. У цьому я вбачаю глибину державної думки і велич мудрості телевізійників. Мабуть, вони думають, що наші співвітчизники, надивившись вдень бойовиків, повкорочують життя одні одним, а потім вночі найкращі, ті, хто залишиться живим, надивляться еротики й займуться репродукцією населення України. Хай живе природний добір!

«Першi 9 1/2 тижнiв»

(НОВИЙ, 7 СЕРПНЯ, 23.50)
(The First 9 1/2 Weeks), ерот. мелодрама **
США, 1998 рік, 100 хв. Реж. Алекс Райт. У ролях: Пол Меркуріо, Клара Беллар, Малком Мак-Давелл, Фредерік Форрест.
Банкiвський клерк Метт Вейд (Меркуріо) приїжджає у Новий Орлеан, щоб вiдкрити рахунок на $500 мільйонів для Франсуа Дюбуа (Мак-Давелл) - жорстокого, але надзвичайно заможного калiки. Метт потрапляє у кубло Дюбуа - павутиння, зіткане з обману i плотських утiх. Там, де процвiтає аморальнiсть, вiн зустрiчає Емiлi (Беллар), молоду чарівну дружину багатiя. Один погляд - i охопленi пристрастю молодi люди забувають про все. Ризикуючи життям, закоханi йдуть назустрiч своїм божевiльним бажанням. А Дюбуа розлютований i сповнений рiшучостi помститися за зраду. Він майстерно підставляє Метта, звинувативши його у вбивстві. Змушений переховуватися, знесилений, на межі божевілля, Вейд планує втечу. Йдучи всупереч здоровому глузду, герой повертається до помістя Дюбуа за своєю коханою (чуйні глядачі, готуйте хустинки!) і відкриває жахливу правду...

Дивишся таке, дивишся... і щоразу маєш надію, що ось це вже будуть останні «Дев’ять з половиною тижнів»!

«Еммануель - королева пристрастi»

(ICTV, У НІЧ ІЗ 7 НА 8 СЕРПНЯ, 01.15)
(Mavri Emmanouella / Emanuelle: Queen of Sados), ерот. мелодрама * 1/2
Греція - Кіпр, 1979 рік, 88 хв. Реж. Елія Мiлонакос. У ролях: Лаура Гемсер (на фото), Габрiеле Тiнтi, Лівія Руссо, Гарріс Стівенс, Надія Нері, Вагеліс Вартан, Ґордон Мітчелл.
Продовження невичерпної одіссеї чуттєвих насолод із спадкоємицею Сільвiї Крiстель - темношкiрою екзотичною красунею Гемсер у ролi легендарної Еммануель. Це був уже десятий виступ (від 1975 року) уродженки острова Ява (Індонезія) в альтернативному циклі про пригоди так званої «чорної Еммануелі». Цього разу невтомнiй працівниці секс-фронту та її юнiй і невиннiй 14-літнiй названій доньцi Лiвiї (Руссо) доведеться поринути в безодню порочних пристрастей. Усе вирішено в жанрі «мильної опери», котра балансує на межі між еротикою і порнографією. А після того як ґвалтівник поглумився з неповнолітньої просто неба у брудній калюжі, героїня безжально його страчує пострілом у живіт.
 
«Автомобіль-утікач»

(ICTV, 8 СЕРПНЯ, 19.05)
(Runaway Car), фільм катастроф * 1/2
США, 1997 рік, 90 хв. Реж. Джек Шолдер. У ролях: Джадж Райнголд, Ніна Семашко, Леон, Браян Гукс, Алек Мердок.
Молода медсестра (Семашко) забирає з ремонту авто й вирушає зі своєю маленькою племінницею в гості до матері. Дорогою вона підбирає випадкових попутників - пристойного ділка (Райнголд), який спізнюється на літак, темношкірого скейтбордиста (Леон), котрий ледь не потрапив під колеса її автомобіля. І тут з’ясовується, що в машині несправні гальма...
Шолдер - фахівець із пересічного кіно. За що режисер не брався б, усе зводиться до набору штампів, незалежно від того, чи це горор («Кошмар на вулиці В’язів-2»), чи фантастичний трилер («Прихований ворог»). Цього разу для телебачення він створив коктейль із фільму катастроф, трилера, комедії і ще бозна-чого, але такий самий незбалансований, недолугий і малоймовірний.
 
«Служителi закону»

(1+1, 8 СЕРПНЯ, 20.05)
(U.S. Marshals), бойовик / трилер ** 1/2
США, 1998 рік, 131 хв. Реж. Стюарт Бейрд. У ролях: Томмi Лi Джонс, Веслi Снайпс, Роберт Дауні-мол., Ірен Жакоб, Кейт Нелліґан, Джо Пантоліано, Даньєл Ребак, Том Вуд, ЛаТанья Річардсон, Патрік Малагайд.
Спроба повторення успіху «Втікача» (1993) Ендрю Дейвіса не вдалася. Не було доброго сценарію. «Служителів закону» з «Утікачем» поєднує постать головного героя - судового виконавця (яких в Америці звуть «маршалами») Сам’юела Джерарда. Цього разу замість доктора Кілдара та Однорукого, Джерард ганяється за агентом ЦРУ (Снайпс), звинуваченим у подвійному вбивстві. Безкрилий сценарій збудовано з граних-переграних жанрових кліше та злегка видозмінених цитат з «Утікача».
Хоча дія стрічки, на перший погляд, плине гладко, у фільмі бракує напруги. Це відбувається також й тому, що новий утікач - на відміну від Гаррісона Форда - є постаттю настільки безбарвною, що не викликає ані нашої цікавості, ані симпатії. Відтак нам байдуже, чи його упіймають, чи ні. Фільм частково рятує Джонс, який не відкидає іронії, навіть автопародії. Але його Джерард цього разу є дивно вибляклим, так ніби і його зовсім не обходить доля нового утікача.

«Метро»

(ІНТЕР, 8 СЕРПНЯ, 20.15)
(Metro), ком. бойовик ***
США, 1997 рік, 117 хв. Реж. Томас Картер. У ролях: Едді Мерфі, Кім Міюрі, Арт Еванс, Майкл Рапапорт, Донал Лоґ, Деніс Арндт, Кармен Еджоґо, Майкл Вінкотт, Пол Бен-Віктор.
Після «такого» кіно, навіть нахабнуватого Мерфі ти сприйматимеш, як рятівника людства, або принаймні рятівника твого вечора біля телекрана. Цього разу популярний актор, що у 90-і переживав, м’яко кажучи, кризу, вирішив поексплуатувати одного з тих героїв, які саме й принесли йому цю популярність. Він знову грає дотепного і крутого поліцейського, якого цього разу тільки звуть інкаше - не Акселом Фоулі, а Скоттом Роупером. Він - найкращий спеціаліст із переговорів зі злочинцями, які захоплюють заручників. Сюжет стрічки будується на його протистоянні з крадієм коштовностей Майклом Кордою (Вінкотт), який убив кращого партнера і друга Роупера. Наш герой зумів упіймати злочинця, але Корда утікає з в’язниці та бере в заручниці дівчину Скотта (Еджоґо). Після цього розлючений Роупер та відданий йому на навчання спецназівець і чудовий снайпер Кевін Мак-Колл (Рапапорт) визволяють дівчину з рук розумного психопата.
Усе поставлено доволі динамічно, а сцена із підірваним у Сан-Франциско трамваєм, коли знищується ледь не половина автомобілів міста, переглядається з достатнім напруженням. Кінознавець Михайло Іванов дотепно зауважив, що «після «Метро» та «Скелі» у Сан-Франциско навряд чи узагалі залишилися цілі машини».

Микола ШАБАЛІН, «МГ».

Повернутися до списку публікацій



Архів новин

Кино: новости, рецензии, обзоры

<<< Липень 2020 >>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Попередні новини